NAKOPNĚTE SVOJI ENERGII S LASKAVOSTÍ K TĚLU A DUŠI

3. týden - péče o tělo a pohyb

15. den - vědomá péče o sebe

Začneme nejprve péči o sebe, konkrétně o svoje tělo.

V průběhu týdne vás určitě nebudu nutit cvičit do úmoru, dřepovat a dělat sklapovačky, ale spíš vás chci povzbudit, abyste se pokusily mnohem víc vnímat svoje tělo a také mnohem víc o něj vědomě pečovat.

16. den -úvod k pohybu

I když jsou dýchání a voda tou nejdůležitější složkou života, i pohyb patří mezi základní esence spokojeného života.

Pojďte se inspirovat, jak se rozpohybovat hned po ránu.

17. den - vědomá chůze

Nehnát se za výkony... ... ale vnímat radost z pohybu a získat větší chuť a energii do života.

Základem pro jakýkoliv správný pohyb a dobrou kondici je mít srovnané postavení pánve, zaktivovaný hluboký stabilizační systém a také chůze. Jak vypadá správná a vědomá chůze?

18. den - pohyb versus pánevní dno

Když jsem hledala, jak vám i sobě přiblížit tuhle důležitou součást našeho těla (stále jsme u péče o svoje tělo a pohybu), objevila jsem krásnou větu:

Vzhledem k evolučním zákonitostem je pánevní dno často označováno jako centrum ženské síly a sebevědomí. Pojďte se o něm dozvědět trochu víc a to i o tom, jak ho víc zaktivovat.

19. den - čchi-kung a rozcvička

Proti únavě funguje spousta věcí, ale jednou z těch, na které nedám dopustit je protažení a fyzické rozproudění energie po těle. 

Jednou z možností je bleskové protažení, které takto nazývá fyzioterapeut a lektor čchi-kungu (qi-gong) Erik Palko. Nebo rozcvička od další lektorky čchi-kungu Markéty Hrdé.

20. den - makoho cvičení

Tohle cvičení považuji za jedno z nejlepších energetizujících cvičeních. Vyzkoušejte je taky a dejte mi vědět, jestli se vám taky tak líbí. ;)

21. den - nedělní volno

Odpočiňte si! Případně si doprocházejte to, co jste nestihly. Hezkou neděli! ;)