NAKOPNĚTE SVOJI ENERGII S LASKAVOSTÍ K TĚLU A DUŠI

5. týden - strava (nejen) proti únavě

29. den - strava při únavě a anémii

Pokud jste hodně unavené, možná máte problém s anémií. Někdy je anémie a celkově únava způsobena i nedostatkem železa v krvi.

A proto i strava při únavě a anémii by měla obsahovat dostatek železa.

30. den - bylinky proti únavě

Bylinky dokážou velmi účinně pomoci od únavy a i když přes ně nejsem odbornice, už jich mám pár vyzkoušených. Navíc vás ráda nasměruji k těm, co tomuhle tématu rozumí víc.

Ještě doporučuji i použití "květinových" Bachových esencí.

31. den - ryby a rybí tuk

Ryby a rybí tuk jsou podle mého jednou z potravin, které patří mezi moderní elixír života. Hned po vývarech, o kterých jsem vám psala ke dni s číslem 3.

 

32. den -káva a potravní doplňky

Káva patří neodmyslitelně k nápoji, po kterém mnoho z nás sahá při únavě. Je to takový dobíječ energie - ale je tomu skutečně tak?

Co patří mezi ty "správné" dobíječe energie? Jsou to potravní doplňky nebo úplně něco jiného?

33. den - kvašení, klíčení a máčení potravin

Existují dva druhy úprav potravin, které zvyšují energetickou (ne ve smyslu kalorií) a výživovou hodnotu jídel. Těmi úpravami jsou kvašení a klíčení.

Obdobné účinky má také namáčení ořechů a semínek, kdy se zvyšuje především jejich stravitelnost.

34. den - strava podle metabolických typů

Pokud se máme inspirovat v nějakém stravovacím systému, tak určitě by to mělo být podle ročních období a pokud, tak si uvědomit, že existují tzv. metabolické typy.

Tahle teorie metabolických typů vysvětluje, proč někdo z nás může jít všechny druhy živin podle klasické výživové pyramidy a proč někdo preferuje naopak mnohem víc bílkovin a tuků.

35. den - nedělní volno

Odpočiňte si! Případně si doprocházejte to, co jste nestihly. Hezkou neděli! ;)